понеділок, 23 червня 2014 р.

Рефлексия 5-6

І з кожним днем все краще і краще.
Я багато чому навчилася.одразу і не пригадаєш,але по порядку:
діаграма та таблиця З-Я-Х-Д мені дуже сподобалися, я навчилася створювати їх, зберігати, та вставляти у план;
нарешті я чітко запам'ятала як вставити картинку в презентацію,і створила учительську презентацію;
чудовий момент педради,спілкуватися в парах і корисно і розрядка для душі;
а наша друга педрада та група "білий лебідь та дві пави" взагалі надовго запам'ятаю, і гарну відповідь створили і настрій підняли (можете групи не змінювати);

І НАЙВАЖЛИВІШИЙ МОМЕНТ- безпека користування інтернетом і для дітей і мені особисто!
Оптимізму додається!!(тьфу-тьфу ,щоб не наврочити)
Всім Успіху!!!!!!

 

3 коментарі:

  1. Я бачу вам аодобається, то може продовжите навчання далі. Дуже добре, що з'явився оптимізм. Вперед до фінішу.

    ВідповістиВидалити
  2. Ви дуже здібна учениця і вірний помічник, адже встигаєте допомагати майже всім членам групи. Я рада, що у Вас сьогодні вдалий день в опануванні комп''ютерних знань. Завтра буде ще більш результативніший день, бо Ви - МОЛОДЕЦЬ

    ВідповістиВидалити
  3. Олечко, як добре, що ти поряд.Всі труднощі легко долаються, тому що ти є.
    Добра, тепла,здоров'я.

    ВідповістиВидалити