четвер, 19 червня 2014 р.

рефлексія.модуль 1.2

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме:
  • навчитися створювати проекти.та допомогати робити це учням:
  • .вдосконалити власні знання з ІКТ:
  •  як під час навчання поставити перед собою цілі, які реально можна досягти на тренінгу та продовжувати реалізовувати після нього?
  •  як ресурси програми допоможуть мені підвищити професійний рівень?
  • Як проекти можуть допомогти моїм учням задовольнити стандарти та розвинути навички 21 століття?
  • Як я можу використовувати метод проектів для покращення навчального процесу?
У процесі роботи мені було достатьно ясно як і де знайти необхідні веб-ресурси.але новою та важкою виявилася робота нал буклетом.
Сподобалося те.що я отримала нову для себе інформацію в плане компьютерних технологій.та можу пояснити це учням.
ПОБАЖАННЯ: дуже важко 8 год.отримувати інформацію.краще без перерви та сД.З.

Велика подяка тренерам за ТЕРПЛЯЧІСТЬ.та професіоналізм!!!!!

2 коментарі:

  1. Вітаю Вас с першим днем навчання! Це все вірно і безперечно, саме так написано і на сайті і в посібнику. А от що Ви, саме Ви, про це думаєте, з чим згодні найбільше, що викликає сумніви щодо реальності використання в умовах реальної школи? Спробуйте наступного разу читати і виконувати те, що сказане і в пунктах до вправи з рефлексії. От , наприклад, у вправі 7 до 2 модуля в п. 6 сказано: "Запишіть у блозі свої думки та враження від навчання за цим модулем, зробіть висновки, сформулюйте ключові ідеї, запитання та те, що вас турбує або цікавить.". Поки що цього немає. А я знаю точно - в наступній рефлексії буде! Так? Не бійся починати речення з "Я думаю" , "Я сумніваюся", "Я згодна", "мені не зрозуміло" тощо. Успіхів і натхнення!

    ВідповістиВидалити
  2. Хотілося б прочитати, які почуття та емоції Ви маєте, коли дізнаєтеся про все те нове. Чекаємо на Вашу рефлексію в наступних модулях.

    ВідповістиВидалити